*How is life?*

WhatsApp Image 2017-07-21 at 15.15.37.jpeg

Nou hè hè, ben ik weer. Ik ben terug van vakantie en ik ben helemaal uitgerust en bijgekomen. Ach wat voelt dat fijn!

Ik zei net al, nu heb ik rust. Mijn hele hoofd komt nu eindelijk tot rust en dat is zo fijn! Die stilte. De laatste weken voordat ik op vakantie zou gaan, heb ik met mijn vrienden doorgebracht. Lekker met alle mensen waar ik veel om geef samen zijn. De ene keer logeren, de andere keer gewoon een avondje of een feestje. En dan voel ik hoe ik helemaal tot rust kom.

WhatsApp Image 2017-07-14 at 21.48.32.jpeg

Daarna ging ik drie weken op vakantie naar Frankrijk! Zuid-Frankrijk om precies te zijn. We gingen eerst twee weken naar een hele leuke camping in de streek de Lot. Het was een Nederlandse camping en er was erg leuke animatie. Mijn doel was dus om mezelf meer open te stellen, nou dat werkt als magie. Voor ik het wist zat ik in een super leuke vriendengroep. Elke avond gingen we naar beneden (met een hele steile trap, leuk in het donker…) naar een plekje langs de rivier en maakte twee jongens kampvuur en hadden we het heel erg gezellig. We keken naar de sterren en hadden het over van alles en nog wat.

Image result for le ch'timi camping

En ja… Toen heb ik een hele lieve leuke jongen ontmoet. Ik heb voor de vakantie geschreven dat ik me meer wou openstellen en kijken wat er dan zou gaan gebeuren. Wie weet wat er gebeurt, schrijf ik hier letterlijk. Ik was even bang dat het alleen bij een vakantieliefde zou blijven, maar hij was ook heel serieus. We hebben nu meer dan een maand, maar het voelt als veeel langer. Hij woont wel 75 km van me vandaan (hihi oeps, 2 uur met de trein).

WhatsApp Image 2017-07-25 at 20.20.52.jpeg

Ik vind het zo bijzonder hoe dat werkt. Hoe meer je jezelf open stelt hoe meer mensen je opzoeken. Ik had namelijk nooit verwacht dat dit zou gebeuren (hoe cliché dat ook klinkt).

WhatsApp Image 2017-07-25 at 20.21.02.jpeg

Mijn vakantie was dus ook gewoon heel leuk en relaxt. Of mee gedaan aan activiteiten, gewandeld met m’n ouders en lekker gezwommen.

Zoals jullie merken heb ik een beetje een schrijf/inspiratie aanval (mede mogelijk gemaakt door Tessa m’n vriendinnetje), dus komen er nu even een aantal artikels.

Ps: de collage’s en foto’s zijn gemaakt door mijn moeder dus credits naar haar ❤

Laat me weten hoe jouw vakantie was ik ben super benieuwd! 

 

5 gedachten over “*How is life?*

Geef een reactie

