*Music In My World #3*

c6cc6eeafc6a67b935813a0709e25e13.jpg d2f895e08accd62d23661340366d4caa.jpg

Hee hee, ben ik met een portie goeie muziek! Ik wil hier een maandelijks iets van maak, dus elke maan een Music In My World. Enjoy x

Ik ben de laatste tijd helemaal fan van twee Spotify lijsten: 90s Smash Hits en 80s Smash Hits. Ik ben echt dol op muziek uit die tijd. En een aantal nummers hebben ook goede herinneringen.

1. Everybody (Backstreet’s Back) – Backstreet Boys

De Backstreet Boys waren wel de boyband van de 90s. In dit liedje voelt elke jongen zich denk ik echt een gangster. En meisjes kijken met een glimlach toe.

2. Don’t Stop Believin’ – Glee Cast

Er is bij mij een nieuwe verslaving voor een serie ontstaat, namelijk Glee. Dit is zo’n heerlijke serie. Ik ben nu bij seizoen 4, en dit nummer komt elke keer weer terug. De originele versie is ook echt dope, maar deze versie is ook zo mooi.

3. Fire N Gold – Ben Schuller

Deze cover is echt prachtig. Ik kwam deze tegen ergens in een afspeellijst van Spotify zelf. En ik was meteen verliefd wajooo.

4. Downtown – Macklemore & Ryan Lewis ft. Melle Mel, Kool Moe Dee, Grandmaster Caz en Eric Nally

Een rapnummertje! Hier moet je echt van houden, ik ga er goed op in iedergeval.

5. You’re a Part of Me – Jillian Edwards & Zach Berkman

Haha, sorry voor het My Little Pony filmpje maar er was geen andere. Dit is zo’n schattig liedje met twee super mooie stemmen er in. Gewoon een heerlijke Ballad.

6. WEAK – AJR

Dit nummer heeft zo’n grappige tekst. Het gaat over een jongen die dingen doet die hij beter niet kan doen, maar dan beseft hij dat ja waarom zou die het niet doen.

7. I Love You – Said The Whale

Dit is één van de soundtracks van mijn favoriete films: Naomi and Ely’s No Kiss-List. En werkelijk alle nummer uit die films zijn awesome. Als je dit leuk vind check dan ook So Fast, So Maybe en Love Is Beginning.

8. Beautiful – Virginia to Vegas

Hij heeft zo’n prachtige stem! Hij brengt ook een hele belangrijke boodschap over.

9. Venus – Teske

Dit is nog een nummer van Teske’s nieuwe EP, Oesters en Champagne. Prachtig nummer, net als al haar andere muziek trouwens.

10. No. 1 Party Anthem – Arctic Monkeys

Heerlijk laid back nummer. Een nummer die je opzet als je net terug komt van een feestje om nog even na te genieten.

Nou dat waren de nummers van deze maand! Het is eigenlijk een beetje een samenvatting van meerdere maanden, en vanaf nu ga ik dit dus elke maand doen. Laat weten of jij nog leuke muziektips hebt!

 

Geef een reactie

