*Weekblog #1*

 :

Hey guys, daar was ik weer. Alhoewel, weer? Het is alweer veel te lang geleden dat ik iets heb gepost. Ik wil een soort nieuwe serie maken waarin ik vertel wat er een beetje gebeurt in mijn leven. Ik weet niet of ik dit elke week ga doen, ik heb namelijk helaas niet alle tijd van de wereld. Maar ik ga wel m’n best doen om regelmatiger te posten. Neem het “week” gedeelte dus niet te serieus!

Nou ten eerste moet ik natuurlijk zeggen: Gelukkig nieuwjaar! Normaal zeg ik altijd, zo wat is dit jaar weer snel gegaan. Maar dit jaar had ik dat eigenlijk niet zo. 2016 was voor mij niet het beste jaar. Ik was veel ziek en kwakkelig en kon mijn rust niet helemaal vinden. Daarom heb ik een lijst gemaakt met wat goede voornemens om 2017 een topjaar te laten worden!

All you need for a vintage travel. Tell us your stories about your travels. Get inspired, always in an industrial style. https://www.vintageindustrialstyle.com #vintage cars #vintage Instant printable vintage photos:

  1. Meer bloggen!
  2. Positief denken
  3. Een sjaal breien
  4. Kunstbende rocken!
  5. Beter plannen

1. Ik wil niet te veel van mezelf gaan vragen, maar ik merk wel dat ik altijd energie krijg van bloggen en reacties krijgen. Dus het is eigenlijk vooral ook voor mezelf.

2. Positief denken is een dingetje wat ik mijn hele leven al moeilijk vind. Er word vaak van mij gedacht dat ik een onwijze optimist ben, maar dat valt nog wel tegen. Ik ben een grote piekerkoningin en ik wil echt dat ik meer stil ga staan bij de positieve dingen.

 :

3. Dit lijkt de domste uit het rijtje, maar geloof me er zit een goed verhaal achter. Voor school zit ik veel achter de laptop en als ik dan klaar ben met huiswerk ga ik meestal verder op mijn scherm. Netflixen, gamen, online winkelen. Allemaal leuke dingen, maar best wel zonde. Want er zijn zo veel andere leuke dingen die je kan doen. Zoals breien dus! Ik heb voor Sinterklaas een set breiringen gevraagd, want daar kan je super makkelijk een mooie col mee breien. Breien is dus een soort van alternatief voor de vrije tijd.

4. Ja, voor de mensen die nu denken wtf, ik zou het eens uitleggen. Kunstbende is een alternatieve talentenjacht. Dus je moet niet denken aan The Voice ofzo, maar een soort open podium met jury. Je doet auditie met een eigen liedje en als je wil ook een cover als inspeelnummer. Ik ben druk bezig met voorbereiden en ik laat jullie gauw weten als het is geweest.

5. Tja… Plannen. Wat kan ik hier nou over zeggen? Ik ben er laat maar zeggen nou niet echt een ster in. Daarom heb ik besloten om samen met mijn ouders te plannen en die leren mij om al mijn schoolwerk meer naar voren te plannen en het niet op de laatste dag aan te laten komen.

Dat waren mijn goede voornemens! Maar wat zijn jouw goede voornemens? Ik hoop dat ik elke week iets kan posten, maar niet boos worden als dat niet lukt want ik heb het echt niet normaal druk met school. Byee

4 gedachten over “*Weekblog #1*

  1. JAAA, EINDELIJKK!!
    Goede voornemens Suus, het gaat je zeker lukken! Vooral het breien van de sjaal is echt een goed idee, ik moet ook maar weer eens iets gaan knutselen ofzo.
    Leuk postje ❤
    x Tess

    Like

Geef een reactie

