*Boyfriend tag ft Liveliketess*

64dfb1bbe4a338ed082c3b81c874cace.jpg

Hey peepes, is ze weer! Vandaag doe ik iets super leuks, namelijk de bestfriend tag samen met de enige echte: Tessa! We hebben eigenlijk de Boyfriend tag gedaan, maar dan als vriendinnen lekker origineel. Tess en ik gaan 23 vragen over elkaar beantwoorden om te kijken hoe goed we elkaar eigenlijk kennen! Kijk zeker ook op haar blog, want daar verschijnt die van haar waar ik antwoord geef op de vragen. Dit keer ben ik aan de beurt!

1. Ze zit voor de tv, waar kijkt ze naar?

Tessa: Nou ik weet dat ze niet zoveel tv kijkt, maar als ze dat doet dat ze dan Expeditie Robinson kijkt.                                                                                                                                          Suus: Ja klopt ik kijk eigenlijk nooit tv kijkt. De enige programma’s die ik volg zijn Wie is de mol, Heel Holland Bakt en inderdaad Expeditie Robinson. Helemaal goed!

2. Jullie zijn uit eten, wat voor dressing heeft ze over haar salade?

Tessa: Ja hoe moet ik dat nou weten?! Ehm honing mosterd dressing ofzo??
Suus: Omg ja exact dat!!!

3. Wat is haar favoriete film?

Tessa: High School Musical, of course!
Suus: Hahaha, ja onder anderen! Ik kijk echt veel te veel films, maar HSM is wel een fave ja vooral om met jou te kijken :p

4. Noem iets wat ze niet lust.

Tessa: Uhm, spruitjes??
Suus: Nee haha ik lus geen kaas, selderij en gember. Spruitjes is een van favoriete eten xD

5. Als jullie uit eten zijn, wat voor drinken besteld ze dan?

Tessa: Aha dat weet ik! Bij de lunch een sapje en bij een diner water.
Suus: Jeej, punt voor jou!

6. Wat is haar schoenmaat?

Tessa: Haha miezerig, 36 :p
Suus: Nou zeg! Maar het klopt wel.

7. Als ze spullen zou verzamlen, wat zou dat dan zijn?

Tessa: Make-up! Maar dan wel dierproefvrij natuurlijk.
Suus: Ja alweer goed!

8. Wat is haar favoriete broodje?

Tessa: Een boterham met hagelslag, wilde gok.
Suus: Nee! Met pindakaas ❤

9. Noem iets wat ze elke dag zou eten als dat kon.

Tessa: Sushi!
Suus: Yaaaas!

10. Wat is haar favoriete ontbijtje?

Tessa: Nou sowieso iets wat er tumblr uit ziet, met fruit en een kopje thee :p
Suus: Haha wat schat je me lief in! Zo tumblr ben ik niet meestal gooi ik wat yoghurt, havervlokken en fruit in een blender wat er uitziet als kots. Maar hier geef ik je wel een punt of course ; p

11. Wat is haar favoriete muziek?

Tessa: Dat is teveel om op te noemen! Maar goldenoldies vind ze leuk en natuurlijk rock-pop achtig.
Suus: Ja dat is waar, ik luister alle genres. Maar degene die jij opnoemt zijn echt mijn favorieten!

12. Wat is haar favoriete sportteam?

Tessa: Ja jeetje, Ajax??
Suus: Bijna, het is eigenlijk AZ, maar zoveel boeit mij dat niet. Maar eigenlijk is mijn eigen korfbalteam favoriet natuurlijk :p

13. Welke kleur hebben haar ogen?

Tessa: Shit dat weet ik echt niet! Ff spieken, groen?
Suus: Jaa zo kan ik het ook hè! Halve punt!

14. Wat doe jij, waarvan ze zou willen dat je het niet zou doen?

Tessa: Niks, want ze accepteerd mij altijd zoals ik ben. Dus met voordelen en nadelen.
Suus: Aww, lief!

15. Waar is ze geboren?

Tessa: Uhmm…. Amersfoort?
Suus: Haha nee leuke gok! Ik ben geboren in hartje Amsterdam.

16. Je bakt een taart voor haar verjaardag, wat bak je?

Tessa: Appeltaart!
Suus: Jaaa jumm!

17. Wat voor sporten heeft ze allemaal gedaan?

Tessa: Ja zolang ken ik je nog niet, ik weet alleen korfbal!
Suus: Dat is waar. Maar naast korfbal heb ik natuurlijk mijn diploma’s gezwommen, paardgereden en ballet gedaan (is dat een sport?)

18. Wat is haar lievelings game?

Tessa: Sims!!!
Suus: Yeah!

19. Wat is haar favoriete kleur?

Tessa: Stomme vraag, blauw ofzo?
Suus: Ha mis! Het is groen, net als mijn ogen.

20. Wat is haar favoriete kledingstuk?

Tessa: Een jurkje!
Suus: Jaaa!

21. Wat zou ze uren kunnen doen?

Tessa: Kletsen met mij, dùh!
Suus: Hahaha ja of course! Nee echt kletsen met vrienden kan ik echt uren doen.

22. Wat is een uniek talent dat zij heeft?

Tessa: Nou ze is heel erg behulpzaam en is goed in acteren en zingen x
Suus: Aww thanks sweetie ❤

23. Hoelang zijn jullie al samen?

Tessa: Haha 1, 5 jaar lover!
Suus: Whaha ja zoiets!

Nou dat was de tag alweer! Het is wel duidelijk dat Tessa me heel erg goed kent! Nu hopen dat ik het er goed vanaf ga brengen xD

Ps: We hebben nog geen leuke tumblr foto’s, beetje jammer i know…

Ook wou ik dit keer Puck hier in taggen! Ik daag je uit om dit ook met mij te doen! 

 

 

2 gedachten over “*Boyfriend tag ft Liveliketess*

Geef een reactie

