*I Whish…*

tumblr-33.jpg

Hey hey! Ik was van plan om vanaf nu elke week van mijn zomervakantie 1 of 2 tags te posten. Het wordt dus een soort zomerserie: The Tag Week! Deze keer heb ik een tag die gaat over dromen. Wat zal je kiezen als je alles kon wensen…

Als je alles zou mogen zijn, wat zou dan je droombaan zijn?

Het gene wat ik eigenlijk al van jongs af aan wil worden, is juf of docent. Als droombaan zou ik 2 dagen in de week op een basisschool werken, 2 dagen in de week als Frans docent op een middelbare school werken en daarnaast nog bloggen en een Youtube kanaal beginnen. Lekker druk, dat wel!

home.jpg

Als je een superoverdreven luxe iets zou mogen aanschaffen, wat zou dat dan zijn?

Waar ik vaak over droom, is een mooi groot huis. Die staat dan ergens in Frankrijk of Engeland aan de kust en heeft een grote tuin met misschien zelfs een zwembad(maar niet zo’n “kijk mij eens rijk zijn” zwembad daar hou ik niet van). En dan zou ik daar het liefst met al mijn vriendinnen wonen!

Als je een dagje zou mogen optrekken met een film/serie karakter, wie zou dat dan zijn?

Ik denk Emma Watson. Ze lijkt mij echt een leuke vrouw! Ik hou van haar Britse accent en ik zou heus meer dan een dag met haar kunnen besteden!

woods.jpg

Als je een locatie zou mogen kiezen waar je eindeloos naartoe geteleporteerd zou kunnen worden, waar zou dat zijn?

In een rustig bos bij een meer, waar ik dan zou kunnen leven in een mooie boomhut. Ik hou er best van om even alleen te zijn en gewoon rustig te kunnen denken.

Als je iets door zou kunnen blijven eten, zonder er dik of misselijk van te worden, wat zou dat dan zijn?

Aaah ik kan niet kiezen! Ik zit te twijfelen tussen ijs en sushi, daar zou ik allebei wel veel van willen eten. Maar als ik maar één ding mag kiezen zou het ijs zijn, omdat ik daar best snel misselijk van wordt en van sushi minder.

Sushi Bento...i wish i could have this for lunch:

Als je een angst van jezelf zou mogen wegnemen, wat zou dat dan zijn?

De angst om mensen te verliezen. Toen ik het artikel van Vera Camilla las, zag ik dat zij precies het zelfde heeft. Niet alleen in de zin van dood gaan, maar ook dat mensen opeens geen vrienden meer met me willen zijn. Leven zonder die angst zou wel rustiger zijn!

Als er een band weer bij elkaar zou komen en een privé concert bij jou thuis zou geven, welke band zou dat dan zijn?

De Jonas Brothers! Die mis ik echt! Ik luister naar heel veel bands, maar de meeste zijn gelukkig nog bij elkaar. De Jonas Brothers gaan al ver terug in mijn jeugd, dus dat zou geweldig zijn als zij weer samen muziek gingen maken.

Als je elk dier als huisdier zou mogen hebben, welk dier zou je dan willen?

Nou lekker cliché, want eigenlijk wil ik het liefst een kat! Ik heb al een kat, maar ik zou heel graag nog een kitten willen. Het liefst een rode of een Heilige Birmaan, die zijn allebei heeel schattig!

Weet jij nog een leuke tag die ik echt nog een keer moet doen in deze weken? Laat hem hier achter! 

 

 

2 gedachten over “*I Whish…*

Geef een reactie

