*Mijn grote voorbeelden*

Voorbeelden.png

Hey, was ik weer! Zoals jullie merken ben ik iets regelmatiger aan het bloggen! Dat komt wellicht doordat het werk op school minder wordt en de vakantie nadert. In deze post vertel ik over mensen die echt een voorbeeld voor mij zijn of waar ik mijn inspiratie uit haal. Mijn grootste voorbeeld zijn lekker cliché mijn ouders. Maar het is echt zo! Ik geniet elke dag van ze, of ze nou chagerijnig of meilig zijn. Kan niet wachten tot ik weer met ze op vakantie ga, word super gezellig! Read and enjoy x

Divergent.jpg

Wie ik een echte powervrouw vind is Shailene Woodley. Ze speelt in de meest uiteenlopende films, maar geeft in elke film een stukje van haar zelf. Ik vind haar ook gewoon een prachtige vrouw, ook zonder make-up!

Ed Sheeran.jpg

En dan Ed Sheeran. Ed is één van de eerste engelstalige muziek die ik hoorde. Zijn stem is betoverend terwijl hij het zo simpel houdt. Hij is mijn voorbeeld, omdat hij met zo’n puur geluid een heel stadion kan stil krijgen.

Taylor Swift.jpg

Haha en nu Taylor Swift, lekker aansluitend op Ed! Ik ship ze nog steeds, maar ja… Ik heb al een poster van haar op mijn muur hangen sinds ik 10 was. Lekker uit de Tina gehaald :p Ze heeft een hele mooie stem en gaat zo leuk met haar fans om! Het is een droom voor mij om een keer naar haar concert te gaan.

Teske.jpg

Hey, een blogger! Teske is mijn allereerste voorbeeld naast mijn moeder of course. Ik volg haar blog serieus al sinds mijn 9e en heb haar hele ontwikkeling gezien. Hoe ze van kleine blogger, naar mega youtuber en weer terug naar lifestyle girl. Ik groeide mee in al haar fases en hoopte dat als ik 13 werd een blog mocht. Met succes 😉

Martin Garrix.jpg

Ja je ziet het goed, dat is Martin Garrix toen hij klein was. Hij begon al op vroege leeftijd met draaien en werd tweede bij Kunstbende. Maar kijk waar hij nu is! Vliegt door de hele wereld, joint de leukste festivals en heeft de grootste crowd. Wat een man. Zo zie je maar: Dreams can come true…

Emma Watson.jpg

En dan wil ik afsluiten met de enige echte Emma Watson. Ze deed al op haar 9e auditie voor een rol in Harry Potter en schitterde daarna van 2001 tot 2010 als Hermione Granger. Zij is een inspiratiebron voor mij, omdat ze zich voor films zo bloot (soms zelfs letterlijk) kan opstellen. Ze heeft veel haat gehad van de pers, maar ondanks dat is ze een van de stoerste meiden die ik ooit heb gezien!

Nou dit waren mijn grootste voorbeelden, maar nu ben ik benieuwd wat jullie grootste voorbeelden zijn? Let me know!

 

Geef een reactie

