*Stash Update!*

20160529_175506-1

Hey, ben ik weer (na vier eeuwen, i know druk met school en stuff)! Ik ben laatst (ookal weer een maand geleden) jarig geweest en toen heb ik van mijn super lieve vriendinnen allemaal dierproefvrije make-up gekregen van merken die (bijna) niet in Nederland verkrijgbaar zijn. Er zitten ook wat producten bij die ik heb gekocht of gekregen sinds mijn stash artikel. Ik heb hier alle producten op een rijtje gezet! Enjoy :p

Laten we beginnen bij de lipproducten.

20160529_180938.jpg

20160529_181236 (1).jpg

Dit is echt een magisch product van w7! De beschrijving zegt dat als je met deze lipstick over je lipstick heen gaat, dat die dan mat wordt. Ik heb het uitgeprobeerd met echt een super goed resultaat!

20160529_181308-1 (1).jpg

Zoals je ziet is het gewoon een witte lipbalm die zorgt dat je favoriete kleur mat wordt.

20160529_181157-1.jpg

Deze lipstick is heeft echte een super gave kleur, maar ik denk dat niet iedereen hier weg van is.

20160529_181216-1.jpg

De kleur is een onwijs gave metallic paarse kleur. En ik hou er van! Hij is van Makeup Revolution en de kleur heet “Atomic Make it Magnificent”.

20160529_181020 (1)

En dan nu een Soft Matt Lipbalm van de Hema! En wederom een paarse kleur. Zoals de verpakking zegt is het een matte lipstick. Hij brengt super fijn aan en ik vind het een prachtige kleur.

20160529_181117-1

Hier zie je de kleur beter, het is echt een donkerpaarse kleur die dus mat op je lippen opdroogt. Heel heftig, zeker niet alledaags maar alsnog heel mooi!

Dan nu de “contour” categorie.

20160529_180450-1.jpg

Dit zijn allemaal dupes van Too Faced, gemaakt door I Heart Make Up.

PicMonkey Collage.jpg

Dit is de blush. En kijk nou wat voor schoonheid het is! Zoals je op de verpakking ziet is het een baked blush met drie kleuren. Je kan ze apart gebruiken, maar ik gebruik gewoon de combinatie van alle drie.

PicMonkey Collage1.jpg

En dan de highlighter. Deze straalt van heet scherm acht! Echt wow hier zit zo veel glans en glitters in, echt niet normaal!

sternennacht_rhone.jpg

En als laatst de bronzer. Hij is voor mijn huidskleur echt perfect. Ik ben best bleek/wit, maar als ik deze op me jukbeenderen, kaaklijn en een beetje door mijn hele gezicht heen ben ik opeens heel mooi bruin! En dan bedoel ik niet zo onnatuurlijk, maar echt alsof het hartje zomer is. Ideaal dus voor de echte Nederlandse, witte meiden!

Dan volgt de oogschaduw.

20160529_180033-1

Dit heerlijke palette is ook van I Heart Make Up en is een dupe van het Chocolate Palette van Too Faced.

20160529_180116

Zo ziet hij er van de binnekant uit, bevat 14 kleuren en 2 highlighters. Echt een huge palette! Die van Too Faced ruikt naar chocola, nou moet ik je teleurstellen dat deze dat niet doet. En ander heel heel ver weg. Maar daar gaat het niet om!

20160529_180147

Want, look at these colours man! Wauw zo mooi! Niet alle kleuren zijn geschikt om op mijn ogen aantebrengen, maar ik moet zeggen dat ik al wat vrienden heb gemaakt met sommige.

20160529_175713-1-1

De volgende is weer een dupe, dit keer van w7. De originele versie is één van de Naked Palettes van Urban Decay. Dat merk is overigens ook dierproefvrij, maar nogal duur.

20160529_175917

Het palette heeft 11 kleuren en 1 highlighter en bevat een kwastje met twee kanten.

20160529_175925

Even een close-up van de kleuren, want kijk nou! Hier wordt ik zo blij van! Er zitten kleuren in die alleen al mooi staan, kleuren waar je een smokey eye mee kan maken en kleuren die perfect mat zijn. Gewoon perfectie dit! Pigmentatie is trouwens ook heel goed.

20160529_180310-1

En dan over pigmentatie gesproken, dit kleine potje bevat ongeveer evenveel pigmentatie als het vorige palette bij elkaar! Logisch het is ook een Pigment.

20160529_180406-1

Dit beeldje is van Makeup Revolution en heeft een donkergroene kleur. Het is zeker geen dagelijkse kleur, maar ondanks dat is het nogsteeds een hele mooie kleur. Ik zie deze wel licht aangebracht worden op je crease in combinatie met een lichte kleur.

En dat waren dan ook mijn nieuwe aanwinsten! Dit heb ik allemaal te danken aan mijn beste vriendinnen dus als jullie dit lezen, love you all!

Laat vooral achter wat je van deze post vond en tips voor bepaalde tags, reviews of wat dan ook zijn altijd welkom! 

 

 

 

8 gedachten over “*Stash Update!*

Geef een reactie

