*Pinterest inspiratie*

a2cf3b632eefa75aed0444c63bef2ddd

De laatste tijd ben ik weer actief aan het pinnen! Ik heb mijn hele account vernieuwd en allemaal nieuwe borden toegevoegd. Hier ga ik per onderwerp een aantal leuke foto’s laten zien en daarover vertellen.

PicMonkey Collage.jpg

Mijn eerste bord: Summer and Spring clothes! Het wordt langzaam lekkerder weer en ik heb een aantal super leuke outfits gevonden. Zo hier ook de combinatie tussen shortjes, blousen en een leuk shirt. Mijn favoriet van deze vier is denk ik wel de gene rechtsonder. Zoektermen die je hier voor kan gebruiken zijn: “summer clothes”, “grunge” en “bohemian”.

PicMonkey Collage2.jpg

Ik denk dat iedereen van deze foto’s wel begint te kwijlen. Al die prachtige dingen die ze dan van eten maken en schandelijk genoeg ook op de foto zetten en te posten. Het leuke aan de borden met eten vind ik dat je veel inspiratie er van krijgt. Want naast hel veel ongezonde dingen zijn er ook gezonde alternatieven. Zoektermen voor gezonde heerlijkheden: “fruit”, “healthy” en “tropical fruit”.

PicMonkey Collage 2.png

LUSH!!! Deze schoonheden staan bij mij onder het bord “Beauty Products”. Maar ik denk dat ik die naam nu ga veranderen in “Lush and other nice smells”. Voor de gene die nog niet kennis hebben gemaakt Lush(wat me onwaarschijnlijk lijkt maar voor alsnog) ga ik vertellen wat welke producten zijn en wat ze doen. Linksboven zijn Toothy Tabs. Dat zijn tabletjes waar je je tanden mee kan poetsen door er op te kauwen. Rechtsboven zie je een super lekkere geur Showergel, namelijk “Twilight”. Deze gels maken zo veel schuim dat je jezelf kan om toveren tot een sneeuwpop! Dan linksonder een bubble bar of een bath bomb. Ik weet niet van deze welke deze is, maar hij lijkt me heel leuk! En de laatste is ook Showergel alleen dan in een potje. Als je het potje openmaakt zie je aan de bovenkant een echt plakje citroen, wat niet alleen er leuk uitziet maar ook de citrus geur versterkt.

PicMonkey Collage3.jpg

Tattoos dus. Ik heb het hier al vaker over gehad in mijn TMI Tag, dat ik nog niet weet of ik later een tattoo wil.  Hier zijn de tattoos die ik dan het liefst zou willen. Een halve tattoo sleeve lijkt me heel tof, maar kleine subtiele dingetjes achter oren, op vinger, enkels of polsen vind ik ook mooi.

PicMonkey Collage4.jpg

Dit vind ik zo gaaf! Allemaal toffe foto’s van Room Decor Ideas. Zelf heb ik al een plaatjes muur die je op het tweede plaatje ziet, maar dat wil ik nog leuker maken. En die stapelbedden zien er ook zo mooi uit. Ik ga binnekort mijn kamer helemaal veranderen en daar ga ik zeker DIY hack van mijn bord gebruiken! Zoektermen: “room ideas”, “interior” en “hipster room”.

Ik denk dat ik nu wel mijn favoriete borden heb besproken. Hoewel?! Ik heb muziek nog niet gedaan! Dus ik denk dat er zeker een deel 2 komt 😉

Laat jouw Pinterest account achter en wat jouw favorite board is!

 

 

 

 

 

 

 

 

Een gedachte over “*Pinterest inspiratie*

Geef een reactie

