Music in my world #2

Music is my life

De laatste tijd zijn er weer ontzettend veel nieuwe nummers dus ik dacht, laat ik een updat doen van mijn favoriete tracks. Van alternatief tot populair. Let’s go!

1. Memories van Shawn Mendes

Je kan wel zeggen dat ik een Shawn Mendes fan ben. Zijn liedjes hebben zo’n prachtige betekenis en zijn stem is echt prachtig. Dit liedje vind ik denk ik wel het allermooist!

2. The Good, The Bad and The Dirty van Panic! At the disco!

Panic! At the disco! is op mijn blog ongeveer net zo vaak gevallen als het woord “en”. Hun nieuwe album vind ik echt heel tof en dit liedje vind ik naast Victorious en Emperor’s New Clothes, een super leuke track.

3. We Don’t Talk Anymore van Charlie Puth ft. Selena Gomez

One Call Away is natuurlijk een hele grote hit, maar de rest van zijn album is ook heel mooi! Deze collab met Selena Gomez vind ik echt super mooi klinken in het nummer.

4. Here i go again van Whitesnake

Back in time. Dit is heel lang mijn favoriete liedje geweest vroeger. Echt op dit nummer kan ik helemaal los gaan! :p

5. I Was Made For Loving You van Tori Kelly ft. Ed Sheeran

Dit is zo’n schattig nummer! De combinatie van Tori Kelly en Ed Sheeran is bijna net zo perfect als Ed Sheeran en Taylor Swift. Het is zo’n subtiel en klein liedje dat het mijn hart heeft gestolen.

6. Adventure Of A Lifetime van Coldplay

Ik heb met smart gewach op “A Head Full Of Dreams”! En dit liedje is zo leuk en swingend!

7. All I Want van Daniel Skye ft. Cameron Dallas

Dit liedje leerde ik door mijn vriendin kennen. Ik denk dat iedereen wel een kleine crush heeft op Cameron en dit bewijst het maar weer. Alleen kan Daniel toch een ontzettend beetje beter zingen… :p

8. That’s How You Know van Nico & Vinz ft. Bebe Rexha

Dit is een lekker nummer met een geniale tekst! Echt een vrolijke track!

9.  Fortune Cookie van Emma Bale ft. Milow

Dit liedje is voor mijn zo herkenbaar. De tekst dan. Emma  kan prachtig zingen en dan ook nog met Milow er bij is het een super goed nummer.

10. Dirty Work van Austin Mahone

Eigenlijk al een oud nummer, maar nog steeds zo goed. Ik moet elke keer weer lachen om de tekst die zo door een hopeloze, 14 jarige jongen geschreven kan zijn. :p

Nou dat waren al mijn favoriete! Veel nieuwe nummers en een paar oude gouden.

Herken jij deze liedjes ook als je favorieten of heb je een leuk verhaal bij één van de liedjes? Laat het me weten!

Geef een reactie

