*DIY Fake Tattoos*

20160308_162140

Hey guys! Ik maak de laatste tijd veel nep tatoeages, omdat ik zo veel leuke voorbeelden zie op WeHeartIt en Pinterest. Ik had samen met mijn vriendinnen voor het schoolfeest heel veel gemaakt en ik wou die graag met jullie delen! Dus als je wilt zien hoe je super makkelijk fake tattoos kan maken, lees dan vooral door!

Wat heb je nodig?

  • Een (waterproof)eyeliner
  • Eventueel finish powder om te verzekeren dat het nog langer blijft zittten.

Stap 1: Een onderwerp kiezen.

Je kan op sites die ik net heb genoemd of gewoon op Google, hele leuke voorbeelden vinden. Je kan een tekst doen, een kleine droodle of een heel kunstwerk maken. Mijn vriendin had voor het schoolfeest drie kleine vogeltjes gemaakt op mijn sleutelbeen, echt super mooi!

 

Stap 2: Kies de plek.

Nu een goede plek kiezen. Bekende plekken zijn pols, hand, sleutelbeen, nek en de achterkant van je oor. Je enkel kan ook leuk zijn.

20160308_162314

Stap 3: Let’s draw!

En dan is het tijd om je ontwerp op je gekozen plek te tekenen. Zorg dat je met de punt van je eyeliner een beetje van bovenaf tekent,  zodat je niet het weer uitveegt met je ander vingers.

Stap 4: Finish!

Als je klaar bent met tekenen kan je er finish poeder over heen doen zodat het nog langer kan blijven zitten. Daarna is het verstandig om een paar minuten even geen stof er over heen te schuiven, anders is al je werk voor niks geweest!

20160308_162257

Veel succes!

Wat vind jij de mooiste plek voor een tattoo en wat is het mooiste ontwerp?

 

Geef een reactie

