*TMI Tag*

Hey, ik wou vandaag een Tag, de Too Much Information, doen die al een beetje oud is maar boeien het leek me gewoon leuk. Bovendien kunnen jullie me een beetje beter leren kennen! Enjoy x

1. Wat draag je?

Op dit moment draag ik een spijkerbroek met sterren, een zwart lange mouwen shirt en een wit capuchon vest. En sokken enzo :p

2. Ben je wel eens verliefd geweest?

Ja genoeg om een hele “Hoe overleef ik” serie te schrijven!

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?

Ja… Dat was een minder leuk stuk in mijn serie… No details, not interesting!

4. Hoe lang ben je?

Ik behoor volgens mijn vriendinnen tot de dwergjes. Ik ben 1.62. En een half! Nog een best prima lengte, maar iedereen om me heen is juist heel groot!

5. Hoeveel weeg je?

Daar hoeven jullie je niet druk om te maken, is niet nodig x p

6. Heb je tattoo’s?

Nee, hoef ik ook niet. Ik neem genoegen met hele goed flash tattoo’s en Henna. Hier een aantal voorbeelden wat ik mooi vind:

  

    

7. Heb je piercings?

Ja, in mijn oren één paar gaatjes :p Ik wil later wel graag neppe septums dragen, echt hoeft niet ik ben bang dat ik er later spijt van krijg. Ear cuffs vind ik ook heel mooi, maar dat is niet echt een piercing.

 

8. Wat is jouw perfecte fictieve koppel?

Ohhh, ik heb er meerdere! Tris(Shailene Woodley) en Four(Theo James) zijn zo schattig uit Divergent. Hazel(Shailene Woodley) en Gus(Ansel Elgort) uit Fault In Our Stars ofc, Shailene is gewoon geweldig! Aria(Lucy Hale) en Ezra(Ian Harding) zijn ook zo leuk in Pretty Little Liars. En Emma(Jeniffer Morison) en Graham(Jamie Dornan) van Once Upon A Time. En nog veel meer!

  

    

9. Wat is je favoriete band?

Mijn favoriete band is Panic! At the disco! Moeilijk om te zeggen, want ik ben ook fan van Fall out boy, Simple Plan en VANT.

 

10. Wat is je favoriete liedje?

Ik ga daar binnekort weer een artikel over maken, maar het bovenstaande nummer is daar wel één van!

11. Hoe oud ben je?

Ik ben 13, wordt over een paar maanden 14.

12. Wat is je sterrenbeeld?

Mijn sterrenbeeld is Stier, maar ik pas meer bij mijn Ascedant dat is Maagd.

13. Welke kwaliteiten of eigenschappen zoek je in je “partner”?

Vertrouwen en humor. Het liefst ook een beetje dezelfde interesses.

14. Wat is je favoriete quote?

“Turn the pain into power” -Een beetje mijn levensmotto

“We should love, not fall in love because everything that falls, gets broken” -Taylor Swift-

“It’s hard to forget someonem who gave you somuch to remember” – Zelf bedacht, maar tumblr zou dit ook vast hebben bedacht-

“The ones that love us, never really leave us” -Sirius Black, Harry Potter

15. Wie is je favoriete acteur?

Shailene Woodley, Emma Watson, Zac Efron, Daniel Radcliffe en Nat Wolff.

16. Harde of zachte muziek?

Aah beide! Soms heb ik zin in rustige muziek, ik luister nu bijvoorbeeld One Call Away. Maar ik ben ook gek op alternatieve muziek, zoals rock. En op een feestje harde techno vind ik ook niet erg voor een keer!

17. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?

Ergens waar ik alleen ben, dus op mijn kamer meestal.

18. Hoe lang douche je?

Tussen de 10 en 30 minuten. Hangt er van af of ik mijn haar moet wassen of niet :p

19. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?

Memories van Shawn Mendes.

20. Hoe lang doe je er over om je klaar te maken in de ochtend?

Een half uur of drie kwartier.

21. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?

Ja, bij ons op de basisschool werd er best vaak gevochten. En soms raakte ik daar in verzeild of probeerde ik het te stoppen.

22. Wat is een turn-on?

Kleine dingen als een glimlach, een veelbetekende blik of een grappige interesse of obsessie.

23. Wat is een turn-off?

Onbetrouwbare jongens. Die zeg maar weten dat ze knap zijn en het liefst meer dan één vriendinnetje hebben. Daar erger ik me altijd aan. Maar ook mensen die niet genoeg naar mensen kijken om te zien wie ze werkelijk zijn.

24. Heb je angsten?

Ja, ik ben erg bang voor de dood. Bang dat andere dood gaan vooral. Maar ik vind onweer ook eng.

25. Wat heeft je voor het laatste aan het huilen gemaakt?

Dat ik heel erg wagenziek was op de terug weg van schoolreis.

26. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?

Dat was Hoe overleef ik (zonder) de liefde? Ik was ziek en wou even iets lekker luchtigs lezen, vandaar dat ik deze maar nog een keer ging lezen.

27. Wat is de relatie tussen het persoon wie je het laatst hebt geappt?

Hahaha, dat is één van mijn vriendinnen!

28. Wat is je favoriete eten?

Tortilla’s en sushi!

29. Waar wil je nog graag naar toe?

India, Noorwegen en Griekenland! Ik hou van reizen!

30. Heb je een crush?

Jaaa…

31. Wat is de laatste keer dat je iemand hebt gezoend?

Ik denk dat ze met zoenen, echt vol zoenen bedoelen. Dat is een maand ofzo geleden, met mijn vorige relatie voor wie het wil weten ;p

32. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?

Zuur. Of bedoelen ze hem niet zo? Frisse smaken vind ik heel lekker. Skittles omg!

33. Welke instrumenten kan je bespelen?

Piano speel ik, ik zit ook op les. Maar verder kan ik ook nog een beetje drummen en (bas)gitaar spelen.

34. Wat is je favoriete soort sieraad?

Oorbellen.

35. Wie moet deze tag nu doen?

Mijn vriendinnetje van de blog LiveLikeTess. Ze heeft hem nu ook al gedaan, dus ik zal snel gaan kijken!

Nou dit was de TMI tag, ik hoop dat jullie nu allemaal interessante dingen van me weten! Bedankt voor het lezen!

Laat weten welke tag ik ook nog echt een keer moet doen!

 

 

 

 

 

3 gedachten over “*TMI Tag*

Geef een reactie

