Wintertime!

When it gets hard in dark times i can always see the lights in your eyes

Nou daar ben ik dan eindelijk weer! Ik was best druk met school, vriendinnen, muziek en sport en had eerlijk gezegd ook niet zoveel inspiratie. Maar nu ben ik weer terug!

Nou de winter is ingeslagen hoor! Maar niet de winter met veel sneeuw en ijs, maar veel regen en wind! Maar naast dat is de winter ook heel gezellig!

20151207_110026

Ik heb voor Sinterklaas deze platenspeler gekregen. Mijn ouder hebben vroeger de platenspeler weggedaan en hadden we dus alleen nog maar platen. Maar nu we deze hebben, kunnen we alle oude platen zoals bijvoorbeeld Grease weer afspelen! Super gezellig en ook heel leuk om alleen de plaat al op te zetten.

20151207_110216.jpg

Deze heerlijke geurkaars met vanille geur brengt je helemaal in winterse sferen!

20151207_110410.jpg

Boeken en series. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Orange is the new Black is een super spannende gevangenisserie. Daarnaast zie je een omnibus van John Green, Maureen Johnson en Lauren Miracle; Let it snow! En als laatse een boek van de maker van Wreck this journal “The Imaginary World Of…”. Heerlijk om in het weekend onder een dekentje te kruipen en lekker te lezen, schrijven of kijken.

20151207_110745

Lekker warme kleren! Dit is een jurk met kabelprint van de H&M (vintage), een spijkerblouse van de C&A (vintage) en een maillot van de Hema. En mijn super stoere Dr. Martens staan overal leuk bij!

20151207_111038

En daar horen natuurlijk ook handschoenen bij! Dit zijn hele schattige rode handschoenen met gouden glitters, perfect voor kerst, van de Hema.

20151207_110822

Warm ontbijten. Dat vind ik heerlijk deze koude ochtenden. Ik gebruik altijd Oats Express Kaneel van Quaker, deze vind ik heel lekker. En om nog wat ontbijtgranen er door heen te doen, heb ik deze Eat Natural musli met boekweit.

20151207_111016

Ik ben altijd al dol op de koele kleuren geweest, maar in de winter gebruik ik het nog meer. Dit is bijvoorbeel een donkerblauw lakje met grijze ondertoon van Gosh uit een oude collectie. Ik heb als topcoat het sandeffect gedaan van Essence.

20151207_110549

Je ziet hier mijn hele la met sokken. Die lange sokken helemaal bovenaan draag ik altijd over een panty heen bij een skaterskirt en een spijkerblouse en dat staat altijd zo leuk! Sokken zijn gewoon lekker warm, zeker als je elke ochtend en middag 11 kilometer moet fietsen.

20151207_110625

Ik heb mijn telefoon al drie jaar, en ik heb ook al drie jaar het zelfde hoesje… Ik koop geen nieuwe omdat ik eigenlijk heel graag een nieuwe telefoon wil en dus geen geld wil besteden aan een nieuwe hoesje. Dus heb ik voor de kersttijden met whasi-tape een soort candy cane van mijn telefoon gemaakt. Het is heel makkelijk om er weer af te halen, dus na de winter kan ik iets van bloemetjes print doen. Het is wel handig om twee lagen te doen, want anders schijnt je oude hoesje nog door.

20151207_111100

Spelletjes spelen is altijd zo gezellig! Hier zie je mijn favoriete spellen, dat zijn De Kolonisten van Catan en het van Dale spel. Lekker met je ouders, je vriendje of je vrienden en vriendinnen.

20151207_110903

Chocola! Nu ik dit schrijf is deze al op… Dit ┬áis een hele lekkere chocolade letter van de Hema met pistache nootjes en cranberry met melkchocola. Goddelijk!

20151207_110113

Even terug in de tijd. High School Musical. Met Zac Efron (toen hij nog niet gay was) en Vannessa Hudgens. Drie films met heel veel muziek en dansjes. Hoe kan het zijn dat ik deze film vroeger niet heb gezien! Mijn vriendin had het op een gegeven moment zoveel over deze films en toen ze me de liedjes liet horen was ik ook verliefd. We hebben nu film 1 en 2 gezien en we gaan snel film 3 kijken, volgens haar het leukste deel.

Nou dat waren mijn winter favorieten.

Laat achter wat jij leuk vind om te doen in de winter!

 

2 gedachten over “Wintertime!

Geef een reactie

