Music in my world! #1

45

Ik heb vast al eens vertelt dat ik ontzettend van muziek hou! Het leek mij leuk om mijn favoriete van dit moment met jullie te delen. Veel plezier!

1. Lovebug van Jonas Brothers.

Ik vind dit echt een heel erg lief nummer. Het gaat erover dat iemand voor het eerst verliefd wordt. Dit nummer is heel erg geschikt voor een romantische avondje.

2. King For A Day van Teske de Schepper en David Choi:

Hier kreeg ik echt zin in de zomer van. Dit is het ideale nummer voor strandfeest!

3. We are young van Fun.

Ik ben zoiezo al heel erg fan van deze band. En dit liedje heb ik nu helemaal weer herondekt! De effecten in deze song vind ik ook gaaf!

4. The Years van Jack and the Weatherman

Deze mensen zijn nog vrij onbekend. Ik kende dit ook nog niet tot dat een vriendin de tip gaf. Het gaat over dat je zo snel veranderd. Daar ben ik het helemaal mee eens!

5. Gamble van Lucy Rose.

Hier kreeg ik echt kippenvel van zo mooi! Ik was in groep 8 al weg van haar stem, maar dit liedje heb ik pas ontdekt.

6. Vegas Lights van Panic! At The Disco!

Van deze stijl moet je echt houden! Het is soft rock, zo noem ik de ietsje minder heftige rock. Nicotine is ook een aanrader!

7.  Ex’s & Oh’s van Elle King

Dit liedje heb ik ook ontdekt dankzij een vriendin. Lekker vrolijk nummer met een goede beat!

8. Everybody want to rule the world van Lorde

Dit is komt voor al liedje van het tweede deel van de Hungergames (Catching Fire oftewel Vlammen) wat het perfect omschrijft. Lorde is de laatste tijd ook echt een van mijn favoriete zangeressen.

9.  Riptide/Coolkids mash-up cover van Less is More en The Queen & King.

Dit is werkelijk prachtig! Riptide en Coolkids vond ik allebei we leuke nummers, maar de mix ervan is nog mooier!

10. I Won’t van Cobie Caillat

En als laatste dit nummer. Ik heb deze ontdekt toen ik op Spotify zocht naar een afspeellijst met alles liedjes die in Pretty Little Liars voorkomen. Deze vond ik daar en ik herkende hem meteen van de eerste aflevering van seizoen 1.

Nou dat waren al mijn favorieten die jullie echt moeten checken! Veel luisterplezier!

Wat is jullie favoriete Summer Song?

Geef een reactie

