Me Time – TAG

WIN_20150628_102507

Vandaag wou ik een hele leuke TAG doen, namelijk de Me Time TAG! En door deze vragen leren jullie me ook weer wat beter kennen.

1. Wat kijk of lees je tijdens Me Time? 20150531_120608.jpg wordt weergegevenIk volg drie series. Dat zijn Pretty Little Liars, Once Upon A Time en Brugklas. Ook wil ik beginnen aan Breaking Bad. Ik lees een heleboel! Echt als je mijn kamer ziet is er meer boekenkast dan muur! Ik lees ook Pretty Little Liars en daarnaast lees ik of wil ik nog:

  • It-Girl
  • Will Grayson, Will Grayson
  • The Mortal Instruments City of Bones

2.Wat draag je tijdens me-time?

Meestal heb ik mijn kleding van die dag nog aan, maar in het weekend bijvoorbeeld blijf ik gewoon in mijn pyjama.

3. Wat zijn je favoriete beautyproducten tijdens Me time?

Mijn drie favorieten zijn mijn bodybutter van Body Shop, mijn douchefoam van Rituals en mijn sample lotion van Lush. En dat zijn ook mijn drie favoriete beauty merken.

20150616_072106.jpg wordt weergegeven

Body Shop Glaced Apple, Rituals Happy Buddha en Lush Vanilla Dee-Light.

4. Wat is momenteel je favoriete nagellak?

Voor mijn verjaardag heb ik van een van mijn lieve vriendin een setje gekregen van Catrice. De namen zijn even leuk als de kleur!

20150628_092408.jpg wordt weergegeven

Catrice Lost N’ Roses (Luxury Lacquers) en Catrice A Gallon of Melon.

5. Wat drink en eet je tijdens Me time?

Ik hou echt heel erg van crackers en rijstwafels! Die eet ik het liefst met iets van noten of zaden pasta. Ik drink graag thee en daarvan heb ik twee favorieten.

20150616_072714.jpg wordt weergegeven

Rijstwafel met zonnebloempit pasta met Gomasio, Zonnatura Ontspanning en Celestial Bengal Spice thee.

6. Wat is je favoriete kaars?

Ik vind mijn Nivea kaars super lekker ruiken!

20150616_071957.jpg wordt weergegeven

7. Ga je weleens de deur uit als Me time hebt?

Ja, soms ga ik wel naar de bibliotheek of naar de winkels.

8. Ga je weleens alleen naar de film?

Nee dat heb ik nog nooit gedaan, maar ik kijk wel vaak films alleen.

9. Favoriete webshop?

Dat zijn er heel veel! Body Shop, Forever 21, Bol.com, Ebay, Marktplaats, Lush, Boohoo en Loavies.

42

10. Wil je nog iets toevoegen?

Ja ik wil graag een extra vraag invoegen over muziek!

Luister je muziek tijdens Me Time?:

Eh ja! Ik ben zoals jullie inmiddels weten gek van muziek! In mijn vrije tijd vind ik het leuk om nieuwe muziek te ontdekken dus ook nieuwe artiesten en kijk heel veel bij bladeren naar nieuwe afspeellijsten. Mijn favoriete afspeellijst is op het moment Acoustic Covers. Ik hou van deze rustgevende muziek omdat alles met gitaar is gedaan. Twee nummer die ik je aan raad zijn Blank space/Stand by me van Imagine Dragons en Cool Kids/Riptide van Less is more en The Queen en King. Als je me wilt volgen op Spotify, dat kan ik heet suzanne.wieringa.

Laat een reactie achter met wat voor muziek ik echt nog moet horen?

Een gedachte over “Me Time – TAG

  1. Hey there! I’ve been following your blog for some time now and finally got the courage to go ahead and give
    you a shout out from Austin Texas! Just wanted to mention keep up the fantastic work!

    Like

Geef een reactie

