Know Yourself-TAG

large

Dit is de Know Yourself TAG! Ik heb hem overgenomen van Jolein met de blog http://superjolino.blogspot.nl/ . Ik geef in deze tag antwoorden op 10 vragen waardoor jullie me beter leren kennen. Enjoy!

  1. Wat is je lievelingskleur(en)?                                                                                           Mijn lievelings kleuren zijn groen, mint, koraal, babyblauw en lila.
  2. Wat is je lievelings kledingstuk(en)?                                                                               Ook hier heb ik meerdere van, want ik vond dit een hele moeilijke vraag, Ik heb er twee uit kunnen kiezen.

20150510_122903                                                                                                    Dit is een hele leuke zomerjurk. Wat hem leuk maakt is natuurlijk dat hij groen is, maar ook dat die streepjes heeft en strikjes. Het kaartje is hier uitgeknipt dus ik weet niet precies van welk merk dit is, maar ik gok Hema.                                              20150510_123252                                                                                 Het tweede kledingstuk is deze superleuke crop-top van de Sting. Er staat op “I’ll let you be in my Dreams if you let me be in yours”. Deze is voor mij speciaal 0mdat het mijn eerste crop-top is en ik deze samen met mijn vriendinnen heb gekocht.

3. Deze vraag heb ik even aangepast en vervang ik door: Waarom zit je op korfbal en musical?

Ik zit op korfbal en dat doe ik drie keer in de week(twee trainingen en één wedstrijd). Ik vind dit een hele leuke teamsport, leuker dan basketbal. Het niet alleen fysiek, maar je moet ook goed nadenken over de tactiek. En musical. Ik zit niet meer op musical les maar doe nu op school(middelbare) een jaar lang musical en dat is super leuk! Ik ben gek op zingen en acteren en dansen vind ook wel leuk om te doen (ook al ben ik er niet goed in). Dus dit is de perfecte hobby voor mij!

4. Wat is je leukste vak op school?

Frans!!! Ja ik hou echt van deze taal! Geschiedenis en Nederlands vind ik ook leuk. Qua kunstvakken vind ik muziek het leukst.

5. Wat kijk je het liefst op tv?

Ik kijk direct geen tv daar bedoel ik mee niet op de tv zelf, maar wel op mijn computer. Naast YouTube volg ik twee series: Pretty Little Liars en Once Upon A Time. Bij Pretty Little Liars ben ik bij aflevering 15 van seizoen 1 en bij Once Upon A Time ben ik bij aflevering 3 van seizoen 1. Dit zijn echt twee hele leuke spannende series.

6. Heb je huisdieren?

Ja, ik heb een super lieve kat. Hij heet Karel en hij is 6 of 7 jaar oud.

029bf012e2c844add903901036fc6cc5

7. Wat is je raarste eigenschap?

Naast dat ik een best wel raar persoon ben, heb ik twee best wel vreemde eigenschappen. Het eerste is dat ik heel veel rare geluiden kan maken/nadoen. Ook ben ik goed om stemmen van mensen na te doen. En het tweede is dat ik als ik zenuwachtig ben (wat vaak zo is) of me ongemakkelijk voel ga ik altijd tikken op dingen. Ik ga dan ritmes drummen met mijn handen en vingers. Vraag niet waarom ik dat doe!

8. Waarom blog je?

Nou dat is een leuk verhaal! Vier jaar geleden toen ik wel al foto’s opzocht van make-up producten en nagellak ideeën, kwam ik op een site terecht genaamd: teskuh.nl  (geen promotie dit). Ik las hier het artikel over het product waar ik over zocht, maar raakte ook betoverd door haar verhaal. Ik begon er vaker op te kijken en ontdekte ook nieuwe blogs, maar bleef altijd terug komen bij Teske. Ik wilde dit ook heel erg graag. En nu vier jaar later ben ik begonnen! En waarom ik dit doe: ik wil graag mensen inspireren, vermaken en schrijven over mijn hobby’s.

9.  Wat is mijn grootse blunder?

Ik maak elke dag wel een blunder en op school meerdere op een dag! Mijn ergste blunder: Ik ging mee met wat mensen een video filmen voor school. Ik hielp met de camera aanzetten en andere dingen en kwam niet in beeld. We filmde het buiten en sommige hadden het koud. Ook was een van de computers om mee te filmen leeg dus moest ik terug naar binnen om mijn computer te halen, een sjaal voor een van de mensen en een vestje voor mezelf.  Toen ik weer terug ging en het trappetje op liep, struikelde ik over de laatste trede! Ik kon nog net mijn laptop boven aan de trap zetten, maar zelf gleed ik helemaal naar beneden. Toen ik daar als een hoopje onder aan de trap lag, hoorde ik een deur dicht gaan en zag ik dat een bekende net naar een ander afdeling liep! Die had dus de hele val gezien!

10. Wat is je lievelings eten?

Ik ben vegetariër en eet dus geen vlees. Ik eet wel vis. Ook eten we heel erg veel biologisch. Mijn lievelings eten is wraps, lasange (vegetarisch dus) en boerenkool met quinoa burger.

Nou dit was een erg lang verhaal maar ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Wat is jouw ergste blunder?

4 gedachten over “Know Yourself-TAG

Geef een reactie

